Geografinörd

Har varit rejält borta från bloggosfären ett tag. Jag har istället ägnat mig åt att plugga geografi genom ett gratisprogram seterra. Den stora utmaningen har varit att lära sig Kinas provinser och provinshuvudstäder. Programmet skapar en viss besatthet som som sagt verkat menligt på mitt bloggande. Dessutom har jag varit inne i en civilization period. Version fyra är faktiskt ganska läcker.

Denna nördperiod är dock snart till sin ända och då kommer jag tillbaka med mera substantiella inlägg.

Kommentera

