Kommande inslag på min blogg

Lite information vad som finns i mitt huvud och vad som är att vänta på bloggen den närmaste tiden:Sigill

  • Ett utlovat inlägg om skolpolitik

  • Om borgarnas massiva införande av olika kundvalssystem.

  • Min något annorlunda ingång till debatten om hushållsnära tjänster. Se mina kommentarer på Erik Laaksos blogg

  • Jag kommer att skriva en serier inlägg om regler och bedömningsgrunder angående den Gröna Topp Blogg Listan

  • Sedan länge har jag lovat att skriva om medborgarlön. Det kommer…

  • Mitt mest ambitiösa projekt den närmaste månaden eller så kommer att röra lyckoforskningen och dess roll i politiken. Publicering kan eventuellt dröja.

  • Något om olika välfärdsindex kommer också

Slutligen kommer något om ekofeminism och queerfeminism. Anders Wallner skrev bra om detta i förrgår.

Kommentera

