Än en gång ska Alex Schulman har respekt!

Skrev för någon tid sedan om när Schulman skrev om hur han blivit förödmjukad och att han skulle ha all respekt för detta. När han nu väljer att stänga ner sin för övrigt ganska stinkande blogg gäller denna respekt i än högre grad.

Alex säger så här till Svd:

”Ju hårdare, kallare, hjärtlösare mina iakttagelser har varit, desto större har publikens förtjusning varit. Och jag känner att mitt förakt mot min egen publik har ökat – och föraktet mot mig själv när jag upptäcker att jag faktiskt gör dem till viljes”.

Schulman har gått över alla gränser när det gäller vad vuxna anständiga människor säger om varandra. Det samma gäller för övrigt frun med bloggen Fuck you right back. Vi får väl se om hon följer sin makes goda exempel?

(UPPDATERING: Kanske Schulmans blogg inte är så stort problem. I alla fall inte hos Svd läsare. De flesta könde inte ens till honom. Eventuellt säger det mer om Svd läsaren än om Alex Schulman)

Andra bloggar intressant om: alex schulman

2 kommentarer

  1. davidlenefors · oktober 1, 2007

    Visste inte att Alex Schulman lagt ner sin blogg men bra är det. Var en freakshow som visade hur mycket dåliga sidor det finns hos folk

  2. opassande · oktober 1, 2007

    Om han menar det han skriver så är det förtjänstfullt, håller med – men en liten bit av mig undrar om det här eventuellt är ett upplägg för något annat fast värre… 😉 Det är ju sådär när man ropar vargen.

Kommentera

