Kvinnor som biter ifrån…

Vad är väl en avbiten penis i mediebruset? Sex av tio avbitna könsorgan kan man föreställa sig vara välförtjänt decimerade. Nåja, denne man, som visserligen inte fick de kvinnliga huggtänderna att stå inför sin fullbordan, var sannolikt ett oskyldigt offer för en överförfriskad badass.

En annan kvinna vars man mången gång varit i de slipade hörntändernas käftar bet verbalt ifrån med bravur i gårdagens debatt:

– Nej jag spelar med en vinnande hand. Jag förstår mycket väl att folk inte angriper mig för att jag är kvinna, de angriper mig för att jag leder.

Sa Hillary Clinton och skopade hem poäng mot Obama och Edwards.

Benazir Bhutto är förstås  också en kvinna som kan visa framgaddarna. Hon är nu åter en fri kvinna då ordern om husarrest är hävd. Tidigare hävde hon upp sin stämma i ett myller av poliser och krävde Musharrafs avgång. Förmodligen lyckas hon med sina påtryckningar i alla fall få hon att avgå som arméchef.

Andra bloggar intressant om: kvinnor, hillary clinton, benazir bhutto

Kommentera

