Slaskfredag på bloggen

Vi prövar med lite slaskiga nyheter på min lilla blogg. Har länge funderat på att bli medlem i Aftonbladet PLUS, men argumenten/nyttan har aldrig riktigt räckt till för mig att ta steget. Vad tjänar jag idag till exempel på att vara medlem:

Och lite till. Men nej, jag orkar inte denna gången heller. Jag får leva i ovisshet om hur Schulman värderar kändisar och hur man uppnår optimal orgasm. What a pitty!

Vad är en slask spalt utan Britney Spears. Hon är väl ständigt både inne och ute samtidigt. Hon är definitivt ute som mamma, men så länge hon levererar en schysst platta verkar det vara helt okej menar DN’s Karolina Ramqvist. spearsSkandalerna kring Britney Spears är så många att hon blivit en del av de allmänna medvetandet, säger samme Ramqvist.

Pamela Andersson bör man väl också nämna antar jag. I synnerhet som hon tagit till ytterst kreativa metoder att betala tillbaka skulder på… Chansen för att detta bara är ett illasinnat rykte är nog dock ganska stor.

Igår fick vi veta vem som är världens sexigaste man. Det är skådespelaren Matt Damon enligt tidningen People Magazine. Gillade skarpt den där filmen när han spelar mattegeni mot Skarsgård. Men sexigast är han förstås inte, det är givetvis Brad Pitt, eller?

Avslutningsvis måste ju en skvallerspalt säga något om den svenska Idoltävlingen. Vem åker i kväll? Kommer krisen med juryn att lösas? Världsproblemen hopar sig. Angående jurykrisen får man innerligt hoppas att detta är en mediehypad låtsaskonflikt. I annat fall beter sig vuxna människor som barnrumpor.

När det gäller själva tävlingen verkar spelbolagen tro att Mattias åker och Daniel vinner. Själv anser jag att Amanda är bäst. Dock med den lilla reservation att jag bara sett två avsnitt plus lite youtube klipp. Förresten så tror jag att jag bjuder på lite Amanda i högform:

Trevlig fredagskväll till er alla!!

/Joakim

6 kommentarer

  1. Fru Gullet · november 16, 2007

    Undertecknad anser att Brad Pitts näsa är mycket omanlig, liten och söt. Matt Damon är inte heller något att hänga i granen, en liten söt näsa där också…
    Fram för mer manliga näsor!!! (Daniel i Idol har en mycket trevligare näsa)
    Trevlig fredag på dig!

  2. Sofia · november 16, 2007

    Boris Kodjoe är snyggast. Helt klart

  3. joakimhorsing · november 16, 2007

    Nja, jag håller nog fortfarande på Brad Pitt i filmen Troja t. ex. Gudomligt vacker faktiskt!
    /Joakim

  4. fredrikforslund · november 16, 2007

    Ojojoj! VM i nättidningsreferens?

  5. Aron · november 17, 2007

    Trist att annars utmärkta Karolina Ramqvist ska behöva sjunka till att ägna sin kolumn åt ett blint försvarstal för Britney Spears.
    Förutom att hon är en väldigt dålig förebild och mamma, så irriterar jag mig enormt på att hon fått enorma framgångar och nu också hyllats för att ha ”gjort en så bra skiva”- hennes inblandning i skapandet av skivan är minimal, speciellt vad gäller låtskrivande. skivbolaget Jive hyrde in de just nu hetaste och proffsigaste låtskrivarna och producenterna för att göra skivan åt henne, så enkel t är det. Hon ”sjunger” förvisso, men rösten är så vo-codad och robotaktigt söndermixad så att det hade kunnat vara vem som helst.
    Ge cred åt artister som faktiskt skapar sin musik, gör det bra och är seriösa såsom Alicia Keys, Christina Aguilera, Amy Winehouse m.fl.
    Folket har till viss del redan visat sin trötthet mot Spears genom att inte köpa albumet i den utsträckning som folk nog trott, många Britney-fans pratar redan om en flopp.
    Men jag hoppas för hennes och hennes barns skull att hon reder upp sitt liv.

  6. Medborgarn · november 18, 2007

    Jag tycker att Britney är söt. Framgångsrik. Kanske kom hennes framgång väl tidigt i livet, innan hon skaffat sig livserfarenhet. Nu begår hon en del misstag, på grund av sin oerfarenhet. Ge henne chansen att bli gammal och förståndig! Det kommer med tiden.

Kommentera

