Joakim Larsson bidrar till Gröna Bloggosfären

Det rör på sig i den gröna bloggosfären! Joakim Larsson, mp Göteborg och tillika riksvalberedarkollega, har dragit igång ett mycket vällovligt projekt med en riktig grön besökstopplista.

Det här är mycket bra och jag rekommenderar er starkt att ansluta er till listan. Ni gör det här. (inte minst kommer detta underlätta min bloggutvärdering, hihi!!)

En Eloge till Joakim Alltså!!

Andra bloggar intressant om: Joakim Larsson, gröna bloggar, bloggosfären, blogglista

GLÖM NU INTE ATT RÖSTA OM 2007 ÅRS BÄSTA BLOGG!!

NI GÖR DET H Ä R

9 kommentarer

  1. Joakim Larsson · december 16, 2007

    Värt att notera dock är att det som sagt än så länge bara är på så att säga teststadiet. Det finns en risk att när jag flyttar det till en domän så kommer det att innebär att de som redan registrerat sig måste ändra om sin kod.

  2. joakimhorsing · december 16, 2007

    Okej, men det är inte hela världen om det sker i närtid, så att inte statistik över en längre period försvinner.
    Har tittat närmare på din lista, Jäkla vad bra den är!! Visar statistik bättre än de flesta motsvarande listor. Detta är guld värt!!
    /Joakim

  3. Joakim Larsson · december 16, 2007

    Jag tänkte skicka ut den nya koden till alla som registrerat sig och tjata på att de ska ändra. Jag torde också kunna göra temporära kopplingar mellan den gamla adressen och den nya adressen för det relevanta scriptet…

    Jag är riktigt nöjd, satt uppe till 6 i morse och pillade så att det ska bli som jag vill ha det, men det är ett ännu bättre grundscript än vad jag trodde det var.

  4. Johan Hellström · december 16, 2007

    Joakim H. kan man nånstans kolla ställningen i omröstningen?

  5. Joakim Larsson · december 16, 2007

    Johan H: Grattis till att leda över Schlaug 😉 Kneppet är att rösta en gång till. Pollen kommer säga att du är ett fån som redan har röstat, men du får iaf tillgång till ställningen.

    Joakim: http://www.gronabloggar.se är igång. Allt gick över förväntan i testet så jag tänkte jag körde igång nu när det ändå är rea på .se-adresser. Jag har fixat så att inget går förlorat för att man använder sig av den gamla koden, men det är bra om du ändrar till:

    Och grattis till den hittils ganska överlägsna förstaplaceringen 😉

  6. joakimhorsing · december 16, 2007

    Ja, genom att rösta en gång till. Din röst gillas inte men du ser ställningen!
    /Joakim

  7. Joakim Larsson · december 16, 2007

    koden gömde sig såklar här är den igen:

  8. Joakim Larsson · december 16, 2007

    Okej. Jag kan inte lista ut vilken html din blogg tar så jag mejlar över den istället.

  9. joakimhorsing · december 16, 2007

    Gott Tack!!
    /Joakim

Kommentera

