Zätat Zlog Zombierna

Zåg matzhen igår. Zkrämde min lille zon till tårar när jag jublade åt Zveriges 1-0 mål. Min dotter som låg bredvid i zoffan hade nästans zomnat. ”Blir det inga mål znart!”, ”Dom vita verkar inte vilja spela”.

Nej, sa jag, de vita äro Zombier och snart Zover inte bara du utan hela publiken. Hör på vizzlet, vi vaggas till zömns.

Men så kom Zätat och Zmackade in målet, jag zkrek och zonen grät.

Zombiansk fotboll lönade sig inte.

Andra bloggar intrezzant om: Zlatan, Zätat, fotboll, grekerna, EM

Kommentera

