Internet hänger sig när jag besöker JINGE!

Ett mycket märkligt problem. Kanske inte så stort, men märkligt. På två olika datorer har jag misslyckats med att läsa Jinges blogg. Senast försökte jag ta reda på vad han tyckte om Ohlys uttalande och länka till det om det tillförde något. Ack så jag bedrog mig – internet kollapsade igen.

Har nu testat ett stort antal bloggar och det fungerar alldeles utmärkt, medan Jinge förblir ett ointagligt fäste.

Det finns säkert en bra förklaring, men jag fattar nada.

Andra bloggar intressant om: internetproblem

8 kommentarer

  1. Jinge · februari 12, 2008

    Tyvärr är det många som erfarit detta. Jag rekommenderar Firefox. Du kör antagligen med IE6 där det tydligen ska finnas något slags fel, som jag tror är det en uppdatering som ställer till det.

    Annars rekommenderar jag dig att testa både http://jinge.se och http://www.jinge.se

    Men Firefox fungerar utmärkt. Maila mig och berätta om ngt av dessa tips hjälpte!

  2. joakimhorsing · februari 12, 2008

    Nej, tyvärr funkade inte det heller. Ska kolla min andra dator ikväll.
    Vänligen,
    Joakim Hörsing

  3. opassande · februari 12, 2008

    Suicidal rubbe där… 😀

  4. joakimhorsing · februari 12, 2008

    Hihi!
    /Joakim

  5. Jinge · februari 12, 2008

    En idé som kom från Hampus är att uppdatera Javascriptet i den aktuella burken. Kanske kan vara nåt..?

  6. joakimhorsing · februari 12, 2008

    Japp, det funkar på min hemmadator nu i alla fall, vilket är viktigast. Tack för tipsen.
    /joakim

  7. Jinge · februari 12, 2008

    Vad gjorde du Joakim? Uppdaterade du till IE7 eller Firefox?

  8. hampus Eckerman · februari 13, 2008

    Eller bara uppdaterade IE6:an med Service Pack 2 och 3?

Lämna en kommentar