FRA-listan

Här kommer listan som får bloggosfären att koka av rättmätig ilska:

”Listan snodd från Bloggen Bent, som snodde den från: Rick Falkvinge!): Björn Wadström – ettan, fristedt.org, Eva-Lenas blogg, Hanna Wagenius, Loci.se, Den osynliga bloggen, Johan Ingerö, Sundevall, Steve Lando, Syrrans Granne, Alter Ego Resonerar, bios politikos, Magnus Andersson, Framtidstanken, Global Viking, Mina Moderata Karameller, Leiph Berggren, Blogge Bloggelito, Fredrich Legnemarks blogg, Johan Ingerö igen, Drottningsylt, Enligt Min Humla, Wilhelm Raab, Syrrans Granne igen, Björn Wadström – ettan igen, fristedt.org igen, Eva-Lenas blogg igen, Hanna Wagenius igen, Loci.se igen, Den osynliga bloggen igen, Johan Ingerö #3, Sundevall igen, Steve Lando igen, Syrrans Granne #3, Alter Ego Resonerar igen, bios politikosMagnus Andersson igen, Framtidstanken – Accelererande för… igen, Global Viking igen, Mina Moderata Karameller igen, Leiph Berggren igen, Blogge Bloggelito igen, Fredrich Legnemarks blogg igen, Johan Ingerö #4, Drottningsylt igen, Enligt Min Humla igen, Wilhelm Raab igen, Syrrans Granne #4, Dexion, Enligt Min Humla #3, LOKE – KULTUR & POLITIK, Hultins tankegång, Perskull’s tankar om världen, Alter Ego Resonerar #3, Opassande, ArvebroMörck, Lennart Regebro, deep.edition, Attila, Bloggtidningen, Dumheterna, Besserwissings blogg, Federley, Herr Klokboks Kollektion, Peace, Love and Capitalism, WitchBitch, Basic personligt, Erik Laakso, Henrik Sjöholm, Sanna Rayman, Tomas sida, Mothugg, Mina Moderata Karameller #3, Radikalen, Lakes lakonismer, Opassande igen, Erik Laakso igen, Caught in the act, Lakes lakonismer igen, Biology & Politics, Trottens Betraktelser, Bloggtidningen igen, Ryggraden, Lakes lakonismer #3, Loci.se #3, Tommy K Johansson, Björn Wadström – ettan #3, Basic personligt igen, Hax, Hax igen, Hax #3, Kulturbloggen, Mina Moderata Karameller #4, udd.be, Hanna Wagenius #3, Syrrans Granne #5, Beta Alfa, Hultins tankegång igen, Ung Vänster, Drottningsylt #3, Bloggen Bent, Stockholm enligt Ankersjö, Framtidstanken – Accelererande för… #3, Se till vänster, där går en arab, Bloggen Bent igen, Hax #4, Magnus Andersson #3, WitchBitch igen, Erik Laakso #3, Federley igen, Isobels text och verkstad, Sagor från livbåten, Gabrielles blogg, Hax #5, Hax #6, Tomas sida igen, the real mymlan, Enligt Min Humla #4, Hax #7, Björn Wadström – ettan #4, Trottens Betraktelser igen, Mothugg igen, Christian Engström (pp), Jonas Morian | PromeMorian, Expressenbloggen, andra sidan, Björn Wadström – on all sides, Med fingrarna i ekorrhjulet, Svensson, Björn Wadström – ettan #5, Johan Ronström, Lennart Regebro igen, Drottningsylt #4, Röd Libertarian, Brygubben, Risajklern, Wilhelm Raab #3, Joakim Hörsing, djävulskattungen, Psykbryt, Johan Ingerö #5, Bloggvärldsbloggen, Dyslesbisk, Erik Laakso #4, Tomas sida #3, WitchBitch #3, Stationsvakt, Radikalen igen, Mina Moderata Karameller #5, Opassande #3, Hax #8, Blogge Bloggelito #3, Som jag bäddar, Lakes lakonismer #4, Röd Libertarian igen, Nils blogg, Knapsu bloggar, Lakes lakonismer #5, deep.edition igen, Hultins tankegång #3, Åsiktstorped igen,”

Själv har jag snott den från Stationsvakt

Således UPPROR!!

2 kommentarer

  1. Digge · juni 17, 2008

    De som frivilligt vill bli avlyssnade kan gå in på http://www.Organet.se och få hjälp

  2. Ursäkta? · augusti 5, 2008

    Är det jag som är dum eller? Var är listan? Jag ser bara en massa jävla bloggnamn…

Lämna en kommentar