Dags att dra igång bloggen igen

Semestern är slut och sommaren också känns det som. Dags att försöka dra igång bloggandet och bevakningen av den svenska valrörelsen. Semester för min del innebär att totalt avskärma mig från media. De nyheter som nått mig har gjort så via statusuppdateringar på facebook och en och annan löpsedel.

Sannolikt har det hänt en hel del ändå den senaste månaden, mitt ointresse till trots. Littorin har helt uppenbart lämnat regeringen, Björklund förvisso lika malign som vanligt. Tycker uppriktigt synd om alla socialliberaler med humanistiskt sinnelag.

Nåväl, jag tänker inte göra en genomgång av sommarens nyheter utan börjar helt enkelt att gräva där jag står.

/Joakim

2 kommentarer

  1. Emil · augusti 5, 2010

    Härligt att ha dig tillbaka. Nu får du se till att blogga oss till en ny regering!

  2. joakimhorsing · augusti 5, 2010

    Tack Emil, självklart är det på en rödgrön valseger som siktet ska ställas!

    /Joakim

Lämna en kommentar